Grattis till pappa och Boon!♥

God kväll!♥

Jag ska snart sova. Jag måste upp i hyfsad tid imorgon. För pappa och Boon ska gifta sig. Dom ska inte ha något bröllot utan dom ska gifta sig borgligt eller vad det nu heter.
Grattis till er!
Men ivarjefall måste jag börja fixa mej i god förväg då...

Men men, jag fixade ju naglarna. Jag gjorde en ganska enkel design den här gången.


Den lilla gula saken på långfingret är en söt liten anka! ^^

 Förresten sover Anita här idag. :)
Vi har kollat på film. Fixat naglarna och typ varit inne på våra små laptops. Vi har inte gjort så speciella saker. Men det har varit väligt kul ändå!

Jaja, nu måste vi sova. Vi hörs imorgon och då får ni bild på outfiten som jag ska ha när pappa och Boon gifter sig.

God natt!
  Sweet dreams!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Rebecka! <33

Aaa vilka fiina naglar!! <3

2010-01-05 @ 09:16:32
URL: http://beckisch.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0