frågorna till frågestunden



- Fixar du dina naglar själv?
Svar: Ja, det gör jag. Och jag älskar att göra det!! ^^

-Vem gillar du mest i hela världen?
Svar: Svårt att säga.. Men min familj kommer först!

- Vem är din allra bästa kompis?
Svar: Jag har flera..

- Vilken kompis har du mest känslor för (killar)?
Svar: Det kan jag inte svara på, för det har jag ingen aning om.

- Hej! Min fråga: I vilket program har du gjort din header?
Svar: Jag har inte gjort min header själv. Men jag vet att den är gjort i photoshop iaf..

- Det blev jättefint med din nya hårfärg :) Är du nöjd?
Svar: Tack så mycket! :)

Nej, jag blev inte nöjd, därför bleker jag det imorgon hos en frisör.


- Vad är ditt rekord på besökare, på en dag?
Svar: Kommer inte ihåg..

- Vad fick dig att vilja göra en blogg?
Svar: Det verkade så kul. Det är det också. Sen så vill jag att mina kompisar som jag inte träffar så ofta eller bor utomlands ska få en uppfattning om vad jag gör och hur jag har det.

- Vem inspirerade dig att göra den blogg design du har nu?
Svar: Det var inte jag som gjorde den men jag ville att det skulle vara med naglar. Så jag blev inspirerad av mig själv, om man säger så.

- Hur många inlägg har du gjort?
Svar: Med det här inlägget har jag gjort 214.

-Är du onöjd med nånting i din blogg?
Svar: Jag vill ha mycket fler läsare så tipsa gärna era vänner! :)

- Vilka bloggar brukar du läsa?
Svar: Kisses, Fokis, Lisas, Albas, Emmas och mina kompisars..

- Vilken är den bästa blogg du läst (utom din egen)?
Svar: vet inte riktigt.. Svårt att avgöra.

- Vad är fördelarna och nackdelarna med att ha en blogg?
Svar: Fördelarna är att det är jättekul att blogga, kolla när statistiken höjs, läsa alla fina komentarer mm..

Och nackdelen är det är ganska krävande att ha en blogg..


- Har du någon favorit låt?

Svar: Nja, det varierar ganska ofta ^^

Men just nu har jag fastnat på en låt som heter Fall to peices- Avril Lavigne

- hur många gånger har du färgat håret?

Svar: Hm.. Svår fråga.. Haha, jag håller på med mitt hår ganska mycket. Imorgon ska jag bleka håret igen. (Fast hos en frisör den här gången.)

- Vilken är din favorit låt just nu?
Svar: Fall to peices- Avril lavigne

- Favorit artis?
Svar: Avril lavigne

- Favorit blogg?
Svar: jag har ganska många favorit bloggar, Bland "kändis bloggarna" är det Kissies och Fokis bloggar. Bland små bloggarna (Eller vad man nu ska kalla det..) så brukar jag läsa lalaas.blogg.se, lovealba.blogg.se byblondie.blogg.se och självklart alla mina kompisars bloggar..



Jag hoppas att ni vart nöjda med svaren. Förlåt att det dröjde så..
Om ni har några andra frågor så är det ju självklart bara att maila mig så svarar jag så fort jag kan!

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0