Färdig!

God kväll!♥

Ska snart gå och lägga mig. Anita sover hos mig idag förresten. Hon börjar bli trött. Så vi går och lägger oss nu och kanske typ ligger uppe och pratar. Men om jag orkar kanske jag ska läsa lite. Haha, min bok är ganska bra faktist!

Men ivarjefall är jag klar med naglarna. Men ni får inte se dom när dom sitter på. Ni får hålla ut till imorgon! ;)


Så här såg det ut när jag satt och fixade mina naglar! ^^

Litet smakprov av naglarna..? De två på sidan är andra designer som jag kanske nån gån kommer att göra. men dom är lite för enkla. (Enligt mej!)

Mitt halsband har gått sönder lite. Så jag hade tagit av mig det och lagt på köksbordet. Sen helt plötsligt säger Ricky ba:
- Kolla..!
För er som inte ser vad det står så står det Ricky. Han är väldigt duktig på "konst" och sånt. Han ritar även jättebra!
Coolt att han kunde skriva det med ett halsband!?

Aja, vi hörs imorgon!

Sleep tight cuties!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0