Sleep tight!♥

Hey cuties!♥

Har precis kollat på " Femte Elementet ". Älskar den filmen. Den är båda romantisk, rolig och samtidigt är det en actionfilm. Okej, jag kanske gillar action lite.. Men inte överdriven och mycket blod, det gillar inte jag! ^^

Men nu har jag iallafall precis krupit ner under mitt siden-täcke. Mysigt..!




Om sängkläderna är svarta måste ju pyjamasen matcha. So me! ;)

Nej, nu börjar jag faktist bli trött. Jag kan ju inte vara vaken hela natten. Jag ska ju kanske vara med Anita imorgon. Då kan jag inte sova bort hela dagen! Men det kommer jag nog göra ändå!

Sleep tight!

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0