Outfit!

God kväll!

Jag har inte kunnat blogga idag p.g.a att pappa och Boon gifte sig. Det var roligt att vara med. Har aldrig varit det.
Men ja, det var som sagt roligt!



Klänning: Sytt själv!

Skor: Din sko!

Ankel-smycke i äkta guld: Julklapp..

Ankel-smycke i äkta silver: Julklapp..


För er som undrar. Ja, det var svinkallt att gå såhär ute. Alla stirrade som om jag vore dum i huvudet. Det var kanske inte så smart att ha höga klackar i snön. Men come on! Det var ju ett speciellt tillfälle! ;)

Men min dag var iallafall jättebra. Men jag blir så irriterad att expert och samsung inte har öppet när man ringer till dom. Min dator är namligen förstörd. Jag råkade förstöra den dagen efter jag hade fått den. Men det har jag inte nämnt här i bloggen. Varför vet jag inte...
Det kommer ju självklart inte att gå på garantin utan man måste ta det på sin försökring.
Men jag tror det kommer gå bra. Vi ska ringa igen på torsdag. För det är stängt imorgon.

Men iallafall så har vi precis druckit champange och firat Boon. Men hon får presenterna senare.


Jaja, jag bloggar senare.
Bye bitches!♥ ;)

Puss å Kram L.




Kommentarer
Postat av: Rebecka! <33

Heej, vilken dansshow e du me i?? <333

puss

2010-01-05 @ 20:10:05
URL: http://beckisch.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0