Hemma från skolan!

God dag!♥

Jag sitter fortfarande i pyjamas. Jag är hemma från skolan idag Jag har jätteont i huvudet! Det beror nog på all stress i helgen med showerna. Vi hade väldigt lite tid på oss att byta om. Vi sprang hit och dit hela tiden. Det var några speciella nummer man ville se.^^

 

jag har inte bestämt mig om jag ska förtsätta dansa MIX. Jag skulle gärna vilja pröva disco. Men eftersom jag bara har dansat disco en termin för väldigt länge sen så är jag osäker om jag vill det igen. Men min kompis isabella som gick i min grupp dansade även disco och hon är så himla duktig!! Jag vart lite avundsjuk på henne! Haha, nä skojar bara. Men självklart vill jag vara så bra som henne!

Vad tycker mina söta läsare att jag ska dansa för något?
                                  ...Är det någon som dansar disco?

___________________________________________________________________________________________

Jag kollar runt på bloggar och så. Men egentligen måste jag göra läxan. Den ligger brevid mig och bara väntar på att bli gjord. Men det är väldigt svårt att inte fastna framför datorn eler tv:n!^^


En trött och osminkad Linnea!

Jag skriver senare. Nu måste jag försöka plugga!

Puss å Kram L.

 

 


Kommentarer
Postat av: fiffi

jag ska söka in till en disko grupp , det såg fett kul ut på showen . pröva vetja ;)kram

2010-01-18 @ 17:10:46
URL: http://www.madebyfelicia.devote.se

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0