Dansshow!

Hej!

Jag har haft dansshow både idag och igår. Då har jag inte kunnat blogga. Eller snarare inte orkat...

Men som sagt kommer det att bli bättre när laptopen är tillbaka! ;)

 

Jaja!

Men jag sa ju att jag skulle lägga upp videoklipp när jag dansar. Här kommer dom!

 

 


Halo-Beyoncé


uncontrollable-adrienne bailon


Inne i logen. Klädd till halo-beyoncé!


 Sara, som går i min grupp. Jätte rolig tjej! :)

Jag ska snart börja göra mig iordning. Sen ska jag lägga mig och läsa lite.

God natt!♥
Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Rebecka!

Vilken lärare har du o vilken grupp går du i??? Kram!!

2010-01-17 @ 22:10:54
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: sara ღ

nawww! gulligt sagt! <3 LOVE U!



2010-01-19 @ 18:54:06
URL: http://sassamie.blogg.se/
Postat av: Anonym

stort hår du hade där :P på bild 3

2010-01-19 @ 20:18:53

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0