Linnea´s fredagsplaner!

God kväll!♥

Förlåt att jag inte bloggade något i varken idag eller igår. Men igår hade jag fullt upp. Jag hade först dans repetion och sen åkte jag och några kompisar till käppalagården (Nova). Egentligen skulle det ha varit dans där men det blev inställt. Så vi satt och kollade på film, drack varm oboy, och spelade biljard, som jag är jätteduktig på *host* not *host*

Och idag pluggade jag med Anita. Jag ska vara klar med min uppsats på onsdag och jag har inte ens börjat än. Man skulle svara på massa frågor som man sen skriver en uppsats på. Jag är inte klar med frågorna än... Måste nog skynda mig!!


Någon bild jag ritade..

Nu ska jag börja fixa mig iordning. Ska snart lägga mig. Annars kommer jag vara så himla trött imorgon. Det händer många saker imorgon! ;)

Kommer nog bli en rolig dag! :)

Vad ska mina söta läsare göra imorgon?♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: sara

Inget särskilt :P

2010-01-15 @ 14:26:02
URL: http://everymoments.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0