Saker till showen!

God kväll!♥

Som sagt var jag ju i stan idag. Jag köpte lite saker till dans showen.
Det kommer att bli mycket dansande imorgon. ^^ 
17.30-19.00 ska jag ha genrep inför showen i helgen.  Efter det har jag en halvtimme på mig att åka till nästa dansställe som min kompis dansar på.
Men men..


Hotpants


Rosa neon leggings.. Haha!


Foundation,  var även på rea! ;)

Var även inne i thaiaffären och passade på att köpa torkad jackfruit. Skit gott! :)


Hinner inte skriva mer nu. Så ni får ha en bra kväll!♥

Men imorgon kommer jag förmodligen avsluta frågestunden. Så passa på nu i sista sekunden! :)

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Vilken snygg blogg, kan ju passa på att ställa lite frågor!



Vilken är din favorit låt just nu?

Favorit artis?

Favorit blogg?

2010-01-14 @ 16:54:41
URL: http://elviraes.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0