Badat!

God kväll!

Jag badade ju idag. Det var väldigt roligt! ^^
Jag kunde inte blogga när jag kom hem för att det var något fel på blogg.se.
Men jag hann göra lite andra saker istället. Jag har förresten satt på mina naglar nu. Det var en väldigt annorlunda design. Det var nämligen olika signalflaggor. Sånna andvänder man på sjön. Haha, det var faktiskt pappas idé att jag skulle göra signalflaggor. :)

Men ivarjefall ska jag snart äta. Vi ska äta tacos. Och Ricky har en tjej kompis som ska äta här. Det är verkligen inte ofta han tar med någon tjej hem. Haha!

Jaja, lägger in bild senare! :)

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0