"Seven nation army"

God kväll!♥

Jag skrev inte så mycket varken igår eller idag. Men igår städade jag ju som sagt rummet osv.. Och idag hade jag dans första gången för den här terminen. Det har börjat massa nya. Vi är en ganska stor grupp. Men det blir nog bara kul. Visst man "syns" bättre i en liten grupp. Men vi ska ha en "armé-dans", eller vad man kallar det. Och då kanske det ser bättre ut med fler..?
Jaja, men våran dans kommer nog vara jätterolig att dansa. Men ivarjefall ska vi dansa till "Seven naition army".


Innan dansen idag var jag med Anita. Vi kom på nya steg till våran koregrafi och vi la bl a till nya steg istället för piruetterna som dom inte klarade av. Men jag ska lära dom piruetter och sånt! Jag ska vara väldigt hård med att dom ska klara det!! Haha, nej skojar bara!

Men det är jättekul verkligen, för det kommer fram små söta 4:or i skolan och ba:
 - Jag ska också vara med och dansa, även fast jag inte kom förra gången.

Självklart ska alla få vara med och dansa. Men den här gången är det sista gången man kan hoppa in. För det är väldigt svårt för mig och lära dansen från början varje gång. Då kommer man ju ingen vart..


En glad Linnea..?  Nja, kanske inte egentligen..↓

Men jag blir så irriterad på folk som lägger sig i ens liv när dom säger att man själv inte ska göra det, förstår ni vad jag menar?
Ja, men när jag är påväg till busshållplatsen sitter självklart ***** där med några kompisar. Och självklart ska hon börja säga massa saker. Hon vill att jag ska rabbla upp mina vänner..? Hon tror att jag inte har några kompisar. Haha, skämtar hon eller..?
Ja, men varför ska jag bevisa för henne att jag har vänner? Det vet jag bäst själv, eller hur?

Jag förstår mig inte på henne! Haha, vårt bråk handlar om en liten fånig grej. Och då blir hon jätte arg och tycker att jag är falsk(?) 

Jag vet att hon bara vill att jag ska ta åt mig och bli ledsen av allt hon säger. Jag vet själv att jag inte ska ta åt mig. Men jag kan inte låta bli att bli sårad...

_____________________________________________________________________________________________

Nu ska jag ivarjefall göra svenska-läxan. Sen ska jag öva på danserna.

Ha en bra kväll!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Nina

Sv: Tacck sötis :) <3

2010-02-03 @ 07:13:57
URL: http://paluka.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0