tyck till

God kväll!

Jag satt och kollade hur jag skrev för ett år sen. Och jag skrev mycket bättre än vad jag skriver nu. Nu är det bara vanliga och lite tråkiga inlägg, enligt mig..
Vill skriva som förut men jag vet inte riktigt hur jag ska göra det. Jag måste verkligen bättra mig. Ska börja lägga ner mer tid på bloggen från och med nu. Låter det bra..?

Har varit väldigt lat under sommarlovet med att blogga. Det blev ungefär max två inlägg per dag. Eller jag kanske ska ta en bloggpaus och sen starta upp på nytt, Kanske ny blogg..? Eller vad tycker ni? (Nu måste ni säga vad ni tycker, behöver hjälp just nu)


Vi hörs om en stund. Hoppas nu att ni tycker till.

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Joel :)

Den här bloggen e ju skitbra lägg in nåt inlägg per dag bara :)

2010-08-20 @ 09:22:49
Postat av: Anonym

du kan göra hiss o diss/hot or not elr *10 saker du inte visst om mig* mer bilder inte bara på dig själv utan på nån cool grej elr nåt...för att få bloggen bättre!!

2010-08-20 @ 09:53:57
Postat av: Lisa-Mari

din blogg är jättebra, men kanske lite mer bilder ibland? :D

2010-08-20 @ 16:04:23
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0