..

(inlägget skulle ha publicerats igår..)

Vi har varit vänner i så jävla många år. Men nu tog det stopp. Vi har brytit kontakten och kommer förmodligen inte vara vänner på länge. Men vem vet, vi kanske hittar tillbaka till varann om ett par år. Men för tillfället känns det som om vi aldrig kommer göra det.
Du är så patetisk. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vissa saker du har skrivit har faktiskt sårat. Men vissa saker har jag försökt ignorera och bara garvat åt det. Som t ex att du har tagit bort mig som vän på facebook. Riktigt omoget.. -.- Men jag garvade bara när jag såg det.
Men jag skiter i dig. Du är bara en patetisk lite ungjävel som inte har något liv. Du kanske har förstört våran vänskap. Men du får inte förstöra mellan Sandra och Ilhom! Så jessica, håll dej borta från honom!
Det kanske inte är så lämligt att jag skriver om allt det här i bloggen. Men jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0