Back to school

Sääämst update! Jag vet.. Men eftersom jag har börjat i en ny skola på så kort varsel så har det varit lite hit och dit. Och sen har jag fixat rummet. Ska bara sätta upp spegelväggen och köpa garderob, sen är rummet klart.

Men som sagt har jag bytt skola. Till Jensen.
Jag började redan idag. Känns lite orättvist för de flesta börjar inte först om en vecka. Men jaja.. Kändes väl ganska bra. Lite pinsamt eftersom jag inte kände någon förutom sandra. Men det kommer jag nog göra om ett litet tag. :)

Facelook idag


Pappa har varit i Holland i två veckor. Så idag när jag kom hem så såg jag att han hade köpt parfym och Prada lipbalm, som han vet att jag älskar. Gulligt va? I love u daddy!♥

Parfym från Salvador Dali och lipbalm från Prada. Perfekt! ;)


Parfymen luktar jättegott. :)
(solglasögonen följde med parfymen)


Jag måste faktiskt sova nu. Eftersom att det är skola imorgon. Gud, vad det känns konstigt att säga så! ^^

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att lipbalmet inte kommer från PRADA utan ett anat märke som heter agatha ruiz de la prada.... ville bara säga de om du ine visste :)

2010-08-18 @ 11:50:41
Postat av: Uniica!

jag måste fråga en sak..

Varför blir du så jävla snygg på bilder för?!?! <33

2010-08-19 @ 19:24:44
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Eva

Huset som Salvador Dali bodde i ligger inte så långt ifrån huset som Elke o Thomas har i Spanien. Huset, Dalis alltså, är hur häftigt som helst....verkligen annorlunda!Puss!

2010-08-20 @ 09:33:09

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0