Äntligen internet!!

Godkväll!♥
Äntligen internet!!

Nu är vi i skagen. Högst upp i Danmark. Vi kom hit igår kväll.
Idag gick vi runt på den långa stranden. Vid "strand-spetsen" möts dom två haven skagerak och kattegatt.
Jag kan tyvärr inte lägga in bilder från semstern nu. För pappa har ingen sladd till hans kamera. Men jag lägger in dom när vi kommer hem. Dvs imorgon.
Jag har ju inte kunnat blogga på ca två dagar. För jag har vi har ju åkt runt i danmark och tyskland. Och mitt internet funkar inte utomlands.
Och jag har inte kunnat mobilblogga heller. Min mobil funkar inte utomlands. Väldigt jobbigt!!
Så om någon har messat mig och undrat varför jag inte har svarat är det på grund av det.

Men nu finns det något internet i närheten här som man inte behöver kod till. Så därför kan jag surfa.

Men jag lovar att jag ska berätta vad vi har gjort den här semestern och var vi har varit.

Vi har haft 20-25 grader varje dag. Kommer inte bli roligt att komma hem till 5 grader...

Mobilbild

Nya skor, Helly Hansen

Härligt...

Just nu

Imorgon måste vi gå upp väldigt tidigt. Vi ska med en båt som går från Fredrikshamn till Göteborg kl: 7.15. Det tar ca en timme att åka till Fredrikshamn. Därför måste vi åka härifrån vid 5.

Imorgon när vi kommer till sverige funkar internet och mobilen. Happy!! (Jag klarar mig inte utan mobilen ens en dag, Nu har den varit utan täckning i ca tre dagar. *snyft* )
Så imorgon blir det bloggning.

Vi hörs då!

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0