Åksjuk

God morgon,
säger jag till er som precis har vaknat. Det är ju trots allt lov.

Själv har jag varit halv vaken sedan åtta. Men jag gick upp vid nio. Vi stannade vid Brahehus som ligger i Gränna. (Jönköping)
Nu är vi på väg igen. Jag vet inte riktigt var vi ska stanna idag. Men vi åker väl nästan hela dagen och stannar för att sova på någon rastplats.



Det är iallafall soligt. Väldigt härligt att våren är här. Det är den nog inte hemma. Det ska tydligen snöa där.
Så jag får väl passa på att njuta nu av det här härliga vädret. Det är ca 10 grader varmt här.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok- Nattens Begär. Den är så bra! Jag kan inte sluta läsa i den. Vanligtvis brukar jag läsa böcker ganska sakta för att jag varken har lust eller tid att läsa mycket. Men nu är jag redan på halva. Och jag fick den i fredags. Men det som är lite jobbigt är att det är väldigt mycket text på en sida samtidigt som texten är ganska liten. Och eftersom det nästan är 400 sidor så är det ju ganska mycket.

Jag har väldigt svårt för att åka bil och sådant. För att jag blir väldigt lätt åksjuk. Därför läser jag t ex i sängen så att min kropp inte ska märka att jag åker bil.

HA en bra dag!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det snöar faktist inte här!!(på lidingö)

2010-04-06 @ 14:38:35
URL: http://semo.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0