Fick precis reda på att...

God kväll!♥

Nu ska jag snart plugga lite matte. Har prov på fredag. Men jag kanske pluggar imorgon istället och fixar mina naglar nu. Typiskt mig att skuta upp läxorna? Nä fy.. Jag ska bättra mig.. Måste vara duktig. ;)

Jag ska lägga till lite saker på "båt-naglarna" jag gjorde förut. Jag har nämligen inte haft tillfälle att sätta på dom.

 

Men jag har iallafall precis fått reda på att vi ska åka ut med båten i helgen. Jag är väldigt glad över det, eftersom det var ca ett halvår senast. Ett halvår!!

Men det betyder ju att jag inte kan komma till "grillfesten". Och heller inte åka till Nova. Helgen efter det kan jag inte heller åka till Nova. Varför jag inte kan det berättar jag inte än. Vill inte ha massa frågor om vilka som ska få komma osv... Oj, där råkade jag nog avslöja lite för mycket.


Dit ska vi i helgen.

Puss å kram L.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: hihi tack, men jag var pissdålig på dansen!! Du där imot är jätte bra på våra danser!! <33 puss

2010-04-20 @ 21:17:43
URL: http://beckisch.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0