Happy birthday to me!

Hejsan!♥

Jag är ju som sagt tonåring idag!
Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade tänkt mig. Jag är väldigt nöjd. Nu kan jag åka snowboard.

Jag lägger upp video på senare när jag åker mitt andra åk. Och när jag åker mitt näst sista.



Imorse vart jag uppvaktad av Mamma, Gert, Ricky och Florian. Med andra ord: Alla som är med.
Efter det åt vi frukost och sedan och åkte vi till backen.
Haha, ni skulle sett mina första åk. Jag ställde mig upp, åkte en meter och sedan ramlade jag.
Jag säger inte att mina andra åk gick bra. ;)

Jag åkte en svart backe. Men jag åkte diagonalt över backen, lade mig ned, snurrade runt och åkte diagonalt tillbaka. Men det var helt omöjligt att åka i den backen när jag inte kunde svänga helt.
Men men, Det är en dag imorgon också.


Ikväll ska vi in till "stan" och äta på resturang. Vet inte riktigt vad det är för resturang. Det skulle tydligen bli en överraskning. :)


Happy birthday to me! ♥

Ha en fortsatt bra kväll!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Bush

Grattis :D

2010-04-02 @ 19:20:19
URL: http://mikejlaah.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0