Ny vecka

God kväll!♥

Nu är det måndag igen dvs en ny vecka.
Förra veckan var uppdaterningen ganska låg. Så den här veckan ska jag fösöka bättra mig. Ni får gärna säga till mig vad ni vill läsa mer om här i bloggen. Då blir det ju roligare för er också! ^^

Den här veckan händer väl inget speciellt. På fredag ska mina danselever ha någon sorts "grillfest". Och då har dom varit så gulliga att dom bjudit mig och Anita. Men jag hoppas att jag hinner åka till Käppalagården efter också. För det är många kompisar som jag inte har träffat på länge som brukar vara där på fredagar. Jag hinner inte umgås med så många kompisar pga läxor och dans. Dom dagarna jag är "ledig" träffar jag bara dom närmsta kompisarna.
Så jag träffar endast dom när jag är på Käppalagården. Vilket är lite tråkigt eftersom jag inte alltid är där.

Men jag ska snart iallafall äta middag. Jag har ingen aning om vad det blir. Kanske thaimat?

Gammal bild!
Hemskt hår jag hade...


Vi hörs!

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Sara

du hade ju fint hår där!

2010-04-20 @ 11:14:24
URL: http://semo.blogg.se/
Postat av: Gamm xD

OMG!! du var ju så fin :D jag ser hemskt ut^^<3

2010-04-25 @ 21:54:33

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0