The Island

God kväll!♥

Jag sitter här uppe i en stuga på campingen och kollar på The Island. Medans Ricky och Florian spelar xbox. Dom spelar Kungfu Panda. ^^

Det tar ca 10 min att åka härifrån till backen. Det ska bli roligt att testa snowboard imorgon. Men kommer jag klara det?
Aja, nån gång måste vara första gången.

Som sagt fyller jag ju år imorgon. Ska bli roligt. Vi ska gå på resturang tror jag. (Om det finns någon..)
Jag lägger upp videon imorgon istället tror jag. Jag vill kolla på filmen. ^^



Vi hörs imorgon! :)

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Anita

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! :D

2010-04-02 @ 17:45:56
URL: http://wanji.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0