Ska snart möta upp Anita...

God morgon!♥

Nu ska jag snart möta upp Anita. Jag gillar inte att gå själv till skolan. Det är roligare att gå med någon. ^^

Jag skulle egentligen ha bloggat igår när jag kom hem ju. Men jag var tvungen att kolla lite andra saker på datorn. Jag hann inte vara inne så länge för jag gick ut för att träffa Malika och Anita.
Jag kom hem ca tjugo i tio. Och då var jag tvungen att packa upp väskan och allt sånt. Så det fanns inte mycket tid för bloggning. Men bilderna jag skrev om kommer förmodligen upp ikväll.



Ha en bra dag!♥

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Oleg

nice bilderna!<33333333

2010-04-26 @ 14:48:44

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0