ska jag klippa så?

Hejsan!♥

Jag sa ju förut att jag skulle klippa mig. Troligtsvis lugg. Men att jag inte hittade någon frisyr som jag ville ha.
jag tror jag har hittat en nu.

Jag är inte säker att jag ska klippa så. Men kanske.


Fast jag skulle vilja ha lugg som man kan ha rakt ner också. Men kan man ha den här frisyren då?
Som sagt funderar jag på att färga tillbaka till brun/svart som jag hade i somras. Men jag har lagt ner så mycket på att försöka få mitt hår ljust. Då kanske det är lite onödigt att jag ska färga tillbaka. Liksom jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha det. Men en sak är säker: Jag gillar inte färgen som jag har nu. Antingen vill jag ha nästan platina blont eller så vill jag ha brun/svart. Vad ska jag ha? Det är frågan.

*Suck*... Det är jobbigt..

Jag klipper mig först. Och om jag blir nöjd med det men att frsyren inte passar till min hårfärg kanske jag färgar brun/svart.
Vi får se.

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0