Osminkad och trött...

Hejsan!♥

Nu är vi snart i framme i Bosön. Sen tar det ca en halvtimme kanske innan vi är hemma. Eftersom vi ska lägga till och allt sånt.

Osminkad och trött...
Gillar inte att ha flytväst på mig... Men det är ju ett måste när man åker.


Skönt att komma hem. Även fast jag bara har varit bort i två dagar så har jag längtat hem väldigt mycket. Det har hänt så mycket den här helgen. Både roliga och tråkiga saker...

Imorgon börjar skolan igen. Efter ska jag träffa lite kompisar. Jag vet inte riktigt än vad vi ska göra och vilka som ska vara med. Men jag ska ringa Juldus när jag kommer hem.

Jag bloggar med bilder när jag kommer hem. 

Ha en fortsatt bra dag!♥

Puss å Kram L. 

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0