Lite om helgen

Hejsan!♥

Jag har inte haft så mycket tid att berätta lite mer i detalj vad som har hänt i helgen. Men idag ska vi ha en slappdag. Så nu har jag tid.

I fredags fyllde jag ju som sagt år. På morgonen blev jag uppvaktad med en liten bakelse och presenter.
  
Min lilla bakelse.

Helt nyvaken. Klockan var ca 8.

Vi åkte skidor på dagen. (Jag och Florian åkte snowboard.)
Han var en väldigt bra coach. Och han förklarade väldigt bra.
I början var det väldigt svårt. Och jag hann knappt ställa mig upp innan jag ramlade.


Senare på kvällen åkte vi till en italiensk resturang och åt middag. Jag beställde något slags kött med klyftpotatis.
Och till efterätt beställde jag en "Gino".


Florian förklarar hur jag ska göra.



Det här var mitt näst sista åk.


 


Jag hade en fantastisk födelsedag.



Igår gick det betydligt bättre. Jag åkte många röda backar. Och jag klarade några backar utan att ramla. Jag var riktigt nöjd. Det var ju trots allt andra dagen som jag någonsin åkt snowboard.
 

Härlig utsikt.

Det här var mitt sista åk för denna säsong.

Som ni kanske ser håller jag på att ramla. ^^

Nå, Vad tycker ni? Hur har jag blivit på två dagar?♥
Jag åker Goofy. Vilket innebär att jag har höger fot fram. Dom flesta åker regular. Då har man vänster fot fram.

Ha en bra dag!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: aing

du var jätte bra på snowboard... :)

2010-04-06 @ 18:13:18

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0