Jag har just krypit upp i sängen. Kvällen...

dsc06977 (MMS)

Jag har just krypit upp i sängen. Kvällen har varit kall och ganska kaotisk. Jag berättar mer om det imorn. Jag vill bara läsa lite nu. Usch, jag fryser och jag är trött. Jaja... Imorgon ska jag till stan med mamma. Det är väldigt roligt att åka till stan med henne. Vi har väldigt roligt tillsammans. Vi skrattar åt samma saker, vi gillar nästan samma saker. Vi är helt enkelt lika. Det är inte många som har en bra relation med sin mamma. Men det har jag. Och det tycker jag alla borde ha. Det är mycket enklare om nån kan prata med varandra om nästan allt. Det är Vad jag tycker iallafall. Vi hörs imorgon, godnatt!


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0