Hej!:) Jag hoppas alla har det bra. Det är...

dsc06815 (MMS)

Hej!:) Jag hoppas alla har det bra. Det är ju första dagen på påsklovet. Men det kanske inte är för alla? Jag sitter iallafall i bilen och lyssnar på musik och äter godis från det påskägget jag fick från jessica idag. Jag är ju som sagt på väg till romme. Det ska bli väldigt roligt. Florian (halv bror) vill att jag ska testa snowboard. Haha, så jag får väl testa det. Men han måste ha väldigt tålamod då. ^^ Om någon undrar så kommer jag hem på måndag. Jag och Ricky tar bussen hem till stockholm. Men självklart kommer bloggen vara uppdaterad med bilder och sådant. Jag ska förresten lägga upp videon på när vi dansar idag sen när vi kommer fram. Ha det bra så hörs vi senare!


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0