Random pics

Hejsan!♥

Jag ska snart gå och lägga mig. Så det här blir sista inlägget idag.

Jag vet att uppdateringen var låg idag. Men jag jag var i stan till kanske fem och sen åkte jag hem till Anita. Så hade ingen tid för bloggning.

 

I stan köpte jag två nagellack. (Apropå "nagellack", Jag såg i stan att "nagellack" stavades "nagellakk", gör det det?)

Anita njuter av sin yoggi ;)

Man kan väl inte alltid vara normal? ;)

Random bild

Haha..

Haha, det är typiskt mig och anita att ta konstiga bilder

fråga mig inte vad det här är för bild.. ^^

Anita!♥


haha!♥

Men nu måste jag fixa i ordning allt till imorgon. Sen är det sängen som gäller!

Sweet dreams!♥

Puss å Kram L.



Kommentarer
Postat av: Anita

haha, sne trappa :P

2010-04-12 @ 20:16:55
URL: http://wanji.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0