God morgon!

God morgon!♥

Nu ska jag iväg till skolan.
Jag snackade ju om en födelsedagsfest förut. Jag tror jag vet hur jag ska ha den. Det ska vara typ en vanlig fest hemma hos mig. Med typ "sommar" som tema. Det är inte en för bara tjejer utan jag ska bjuda både tjejer och killar. Men jag vill bjuda ganska många. Men det kanske inte får plats, så jag måste fundera på vilka jag ska bjuda. Fast jag tror jag vet redan vilka. Men jag måste ju självklart prata med mamma först. Det här är bara en tanke som jag har. Hoppas hon gå med på att jag har fest hemma. ^^

Blir det bra med "sommar" som tema? Jag menar, det kanske blir lite roligare med ett tema. Eller är det bara larvigt?

Jaja, nu måste jag skynda mig till skolan


Vi ses!♥

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jag tycker du inte ska ha något tema helt ärligt :) <333

2010-04-13 @ 20:57:19

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0