Lördagsmorgon

Ligger i sängen och slöar, sånt som man ska göra en lördagsmorgon. :)
Ska snart gå upp och äta lite frukost tror jag. Sen ska jag in till stan en sväng. Måste köpa lite grejser till Cornelias bur. Och så ska jag köpa en jacka tror jag. Jag kollade på den förut, men hade inte tillräckligt med pengar just då. Så ska nog köpa den idag.

 
Lite egobilder innan skolan igår. ^^

 Igår hade jag och mamma filmkväll. Vi kollade på "Marley & Jag".
Den var skitbra och rolig. Men jag missade lite bitar. För jag somnade. Vi hade ju skolstafett igår, så jag var skit trött.

Skriver mer sen. Måste göra mig i ordning nu.
Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0