Kronprinsessan till Larsberg

Igår var kronprinsessan i Larsberg där jag bor. Hon skulle inviga den nya skolan Carl malmsten, som dom har byggt brevid den skolan jag går i. Jag fick många bilder. ;)
Här är ett par av dom!

er men det blir för mycket att lägga ut!
Det var filmkameror och allt sånt.

Igår kväll var jag på Kulan. Vi kollade lite på film. Och gjorde lite allt möjligt.
Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske bara ska slappa lite.
Men jag ska äta lite frukost nu.
Skriver mer ikväll!

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: matilda

Åh coolt :P

2009-09-19 @ 13:08:32
URL: http://lollipopfashion.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0