Fokis tävling

Foki har anordnat en tävling. Jag har hittat en jättefint hjärta på cocoo. Man kan vinna det man har "valt". Om man har tur, vilket jag inte brukar ha i spel och tävlingar.^^
Men man får ju hoppas.
Fokis blogg är så gullig och intressant också! Jag läser hennes blogg vid varje tillfälle jag är inne på en dator. Hon e så otroligt bra på att skriva saker. Och hon är så fin av sig.
Halsbandet kan ju stå för kärlek och vänskap. Det tycker jag är bra.
Men så här ser däremot smycket från cocoo ut:

Det här halsbandet hittar du på http://www.cocoo.se 
Du borde kolla på deras smycken för dom är jättefina.
Och man får också 15% rabatt utav Foki. Snällt.
Och om du vill kolla på Fokis blogg som jag absolut tycker att du ska göra: http://fokis.se
 Ja, nu är det bara att hålla tummarna. ^^
 Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0