Biblioteket..

Just nu sitter jag på biblioteket. För det var ingen idé att åka hem mellan. Jag ska nämligen på teater snart. Första gången den här terminen faktist. Kan då inte lägga upp några bilder det gör jag när jag kommer hem senare. Men idag har jag varit på "möte" hela dagen. Vi fick jättebra lunch faktist. Jag tog sushi, och den var jättegod! *Mums*. Vi var 18 stycken och han som undervisade då. Det handlade om kamratstödjare. Och hur vi skulle beteé oss. Det var kul. Vi tog fikapauser två gånger. Så det var lungt, man satt liksom inte 6 timmar i streck. Det var på stadshuset. Vi skulle vara där 9.oo till 15.oo. Men jag måste gå nu, teatern börjar snart.
Som sagt: skriver mer ikväll..

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0