Vad har ni gjort i helgen?..

Jag har tyvärr inte haft tid att skriva i helgen. Det har varit så mycket. Men i lördags var jag i stan och då köpte jag lite grejer som:
 
- två påsar naturligt hamsterull.
- Godisgrönsakspinnar.            
- Liten hårspray, Loreal paris.  
- Stor hårspray, Proffs plus.    
Sen köpte jag en jacka också.

Jacka från H&M divided.

I söndags, alltså igår, var jag med Carro. Som jag inte har träffat på länge.
Vi hade väldigt roligt. Ska träffa henne redan på onsdag. :)


Carro å Jag.

Nu har jag precis kommit hem från Anita. Gick till henne en snabbis efter maten.
Hon kommer till mig imorgon bitti så går vi till skolan tillsammans som vanligt.
Men nu börjar man ju bli lite trött. Ska nog lägga mig och fundera på vad jag ska ha på mig imorgon. Det största problemet på morgonen. Haha. 

Vad har ni gjort i helgen?

 Godnatt o sov gott!
Puss å Kram L.




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har köpt en väska och vart på tekniskamuséet.

2009-09-28 @ 21:58:22
URL: http://bluemoment.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0