Tidig morgon!

Jag gick upp tjugo i sju imorse. Kunde inte sova för att jag hostade så mycket.
Jag gick upp och drack te och sen skulle jag lägga mig och sova en stund till. Men självklart kunde jag inte det. Ja, då var det bara att gå upp. Jag som hade tänkt sova ut idag. Men det var ju bara att glömma. :)

Nu har jag iallafall fixat mig och gjort mig i ordning. 

  

  
Syrran sover. Ska ju till stan med henne och Nadia (hennes kompis). Så jag passade på att ta lite ego-bilder.^^

   Men nu ska jag äta nått litet, har inte ätit frukost. Sen ska jag nog iväg. :)

P.S// Imorn ska jag "provtesta" mina linser.
Nån som har/haft linser som kan ge nått tips?

Ha det bra så länge!
Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Matto!

Gu va fina bilder :D

Du måste visa linserna, haha :D Har du hört om sånna här manga linser typ... ? Sånna vill jag ha ^^ Vi måste ses snart



puss ^^



http://lollipopfashion.blogg.se/

2009-10-29 @ 15:17:42
URL: http://lollipopfashion.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0