Litet inlägg!

Jag har tyvärr inga bilder att lägga ut just nu för jag har inte camera-sladden med mig.

Men nu har vi precis kommit tillbaka till båten. Vi har nämligen bastat i ett par timmar.  Väldigt härligt. Men det var ganska så kallt i vattnet. Uschi buschi!

Vi ska snart äta middag. Jag tro att vi ska äta potatis med grillat kött. ;)
Vad ska ni äta en sån här lördagskväll?

Jag är ganska trött idag. Jag gick och la mej ca 00.30. För jag skulle ju upp tidigt imorse. Men det råkade bli lite senare än vad jag hade tänkt. Iallafall så vaknade jag 7.30 imorse. Imorn ska jag sova länge har jag bestämt. Haha;)

Men nu måste jag hjälpa till med maten. :)

Förlåt för inga bilder idag.
Mer bilder från helgen kommer imorgon. :)

Puss å Kram L.
Trevlig lördagkväll! :)


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0