Godnatt!

Fredag imorn. Ska bli skönt med helg. Jag har varit så trött den här veckan.
Jag hoppas att jag sover ut mig i helgen så att jag är pigg och glad på måndag. :)
Jag hade teater idag. Och gissa vad jag ska spela? 
Haha. Jag ska spela Plåtman. Vi ska nämligen ha "Trollkarlen från oz". Undra om det är en rolig roll..

 Men ska plugga lite nu.

Sen ska jag kanske kolla lite på tv. Sen måste jag gå och lägga mej.
Härligt med sovmorgon imorn.
Men nackdelen är att jag aldrig sover längre när vi har sovmorgon. Typ bara en kvart.. Strange..

Nån mer som inte sover längre när ni har sovmorgon?

Imorgon åker vi ut med våran båt och kommer hem på söndag. Vilket innebär att jag inte kommer kunna skriva nått i helgen. Jag skriver på söndag igen när jag kommer hem. :)


 (Ser kanske lite sur ut på bilden, men jag är bara trött) :)

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Rutger

allvarliga minen haha :P

2009-10-12 @ 16:45:40

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0