Svininfluensvaccin!

Godkväll!♥

Sitter i soffan och kollar lite halvt på TV. Var precis ute på en promenad med Lacky. Så söt han är asså! :)
Ska snart börja göra mig iordning och gå och lägga mig. Är nämligen jättetrött. För Lacky väckte mig flera gånger igår natt. Han höll på massa..

Föresten har jag tagit svininfluensan-vaccin idag! Har lite ont i armen. Typiskt, jag kommer säkert bli sjuk! Känner mig redan lite hängig. Jag vill inte stanna hemma från skolan imorgon. Jag ska ju till stan imorn med Jessica.

Jag lägger upp bilder imorn när jag har tid.

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: klara

Vem har gjort din header:D<3 j'ätte fin

2009-11-28 @ 11:37:36
URL: http://klaraaskefors.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0