Lång dag!

Hejsan!
Gud den här veckan har jag inte uppdaterat mycket alls. Är så ledsen för det! Än en gång : Förlåt!
Men det har varit en ganska så lång dag idag. Hade ju sovmorgon, som vanligt på fredagar, men jag gick ändå upp sju.
Men det var kanske inte så konstigt den här gången. Sofia sov ju här. Och hon hade inte sovmorgon.
Men iallafall..
Jag har varit med kompisar idag. Först var jag lite med Jessica. Sen gick jag och Jessica till Alex.
Haha, vi beställde pizza. :)
 Sen gick vi ut och träffade Joel när Jessica typ skulle hem. Och sen träffade jag Madde en snabbis.. Men sen var jag tvungen att gå hem.

Kan jag lägga upp bild senare?

Är sjukt trött just nu.

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0