Lacky kommer på onsdag!♥

Hej sweeties!

Var på dansen idag. Och det var sista gången. :(  Typ en månad kvar tills showen på vasan är. Jag ska nämligen dansa på vasateatern inne i stan. ;)
Men ivarjefall så dansade vi med scen-kläder idag. 
Jag har bestämt mig att jag inte går och lägger mig lika tidigt utan att jag kollar på en bra film istället.

Det blir en kort vecka hos papi den här gången. Jag går till mammi redan imorgon. (Onsdag!)
P.g.a att jag ska vara hundvakt åt en chihuahua som heter Lacky! ♥
Namnet passar verkligen in på honom! ;)


Bättre bilder på Lacky kommer senare i veckan! :)

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0