Slut överallt..(!)

Hejsan!

Jag åkte inte till centrum. Utan jag åkte till stan med Sofia och Johanna. För vi kom på att centrum var stängt idag så då blev det stan iallafall.
Men vantarna var slut på varenda ställe. Det ända stället dom förmodligen inte var slut på var i centrum.
Så jag får ta det nästa vecka. Lite synd..

 

Men ivarjefall har jag nu ätit middag och ska snart fixa naglarna tror jag. ;)

Men det blir inte nagelförlängning den här gången. Efter som mina grejer är slut. Så det får bli vanlig dekoration bara. Men det duger väl. :)

Efter det ska jag nog kolla på film och bara ta det lugnt.


Men som sagt var, jag ska inte ha nagelförlängning.

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0