Upp tidigt imorgon!

Hellu!♥

Jag måste snart lägga mig. Jag åker redan vid 8.00 imorgon. Så jag måste upp hyfsat tidigt. Men jag kan ju sova i bilen!
Jag kommer nog att blogga lite under resan. Minst ett inlägg tror jag. ;)

Har mina söta läsare några speciella planer för jullovet?♥


Men jag vill bara påpeka en fjantig/taskig kommentar:

Någon "anonym" skrev en kommentar som jag inte gillade men jag tar heller inte åt mig för det är bara någon fjant som inte vågar stå för vad han/hon tycker. 
(Jag vet inte hur man kopierar kommentarerna, någon som vet?)

 Jag kommer radera kommentaren snart. Men om någon undrar vad det stog. Klicka här!


Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0