Bästa kvällen med bästa vännerna!

God kväll!

Jag har inte uppdaterat något idag. Förlåt för det. Men jag har haft lite grejer som jag vart tvungen att göra...

Jag har varit i stan med mamma och köpt lite behövande saker.

 

  • Skor!
  • Skid-glasögon!
  • rosett!
  • öronmuffar!

Tack så mycket mamma! I love u!♥
Nu är jag redo för Kläppen! 


                                             Lite från Gårdagen!

På morgonen kom ju jessica hit och vi bakade. Vi trodde att vi skulle misslyckas. Men det blev ganska lyckat faktist. (Vi bakade muffins!)
Vi hade typ som någon "fika" i skolan och efter det var det då den själva "avslutningen" . Det var några olika s.k uppvisningar. Det var lite "klassiska" musik, lite på olika språk o.s.v.. (Sen slutade vi)


Linnea as a Baby santa! ;)

Jag, Jessica, Alex och Joel var ju tvugna att åka lite i backen. Det har ju kommit så mycket snö på sistonde. Men det är ju ett bra sätt att "inviga" jullovet! ;)
Senare gick vi till pizzerian.


Jag ;)


Finaste Jessica! ♥

Efter det gick vi hem till Alex och kollade på lite film och spelade kort o.s.v .


Jag och Jessica spelar kort!


Fråga mig inte vad jag gör... (haha)


Vad händer här? Haha Jessica...


Så här slutade väl kvällen..  Men Jessica ville ju ändå vara med på bild! ;)

Jag och Alex slaggade i soffan medans Jessica satt vaken och ba:  Jaha!

Haha, ja det var min kväll igår. Väldigt rolig! Haha, men vi har våran speciella humor!

 

                                             Lite vinterbilder!♥

Ja, nu när vintern är här måste man ju ta lite s.k "vintebilder", Right? ;)
Just look!

Jag och Jessica i hissen!


jag med bara en fleece i snöstormen..


Misslyckad bild? Haha!

Men klockan är strax efter tolv nu. Och jag har mycket att göra imorgon.

Så det var allt för idag! =)

 

Puss å Kram L.





 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, finaste bilderna ju <3 ;)

2009-12-20 @ 09:52:42
URL: http://bessebulan.blogg.se/
Postat av: Sofijah

Asså Linnea<3 man ser dina trosor gumn hahahahhahahnaaaw

2009-12-20 @ 19:50:28
Postat av: Jessica

2009-12-20 @ 21:53:35
URL: http://bessebulan.blogg.se/
Postat av: julia

Vart köpte du öronmuffarna :) ?

2009-12-20 @ 22:26:39

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0