Kallt i backen!

God kväll!♥

Det var väldigt kallt i backen idag. Det blåste och snöade. Så jag frös ganska mycket i ansikte o.s.v... Men det var ju ändå kul såklart! Det var dock den sista dagen i backen idag. Men det var ganska lagom. Jag skulle nog inte orka åka skidor några dagar till.
Men i varjefall tar jag och Ricky bussen hem imorgon. Jag kommer inte ha internet på bussen. Mamma tar med sig det... Så jag får klara mig utan... ='( (haha)

Nu kommer problemet igen..:
Vad ska man göra på vägen hem?
     Ge gärna tips!

Jag har faktist ett par videor på när jag åker skidor. Kanske lägger upp dom senare... ;)

Men ska nog dricka min "Rock star" nu.  ;)

Väldigt goda..!

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0