Haha!♥

Hej!

Nu sitter jag och dricker varm choklad. Det passar ju perfekt när det är så himla kallt ute.

Men det äe lite för kallt tycker jag. När jag gick hem blåste det jätte mycket. Och sen var mina skor blöta också! Så typiskt!

 

Vi hade nämligen s.k "snöbollskrig" i skolan med bara våran klass dårå. Och jag blev dränkt i snön tre gånger!(?) Gissa om jag frös!

Imorgon ska vi nog också ha det. Så då gäller det att vara varmt klädd! För kanske ska en skola komma till våran och vara med (Men bara i ungefär våran ålder!). Eftersom det hände lite saker på lunchrasten mellan våra skolor. (Våran klass var inte inblandad!)

Kan dock inte berätta vad som hände här i bloggen.

 

Men i varjefall hade vi två timmars rast. Har ingen aning varför. För att jag och Jessica kom lite försent. Och när vi kom så hade alla börjat gå ut. Så ja, det vara bara att ha rast helt enkelt! ;)

Jag skulle vara med i någon lite "film" som några i klassen gjorde på elevens val. Och då skulle jag ha keps och allt sånt på mej. Jag såg helt sjuk ut!

 

Haha, visst var jag snygg?
Jag ser ju ut som en bonde eller nått sånt!  Usch, tänk om jag gick runt så här!

Jaja, men nog om mig!

Vad har mina söta läsare gjort idag?♥


Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: sara

sV: igår

2009-12-16 @ 16:59:28
URL: http://everymoments.blogg.se/
Postat av: Bianca<3

Söt blogg!:D

2009-12-16 @ 20:57:07
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0