God jul!♥

God dag!
         
Och God jul!♥

Visst är det härligt att det är julafton?
Jag tycker ivarjefall det!

Jag har fullt upp just nu. Jag messar alla på min kontakt lista och hälsar god jul! (Inte alla, för jag vet inte vilka alla är.)
Men vi har iallafall precis åkt lite skidor. Och jag börjar få in det nu. Snart kan jag åka helt felfritt! ;) (Haha)
Men men.. skämt å sido!
Vi ska bara ta det lugnt fram till Kalle anka.
Efter det öppnar vi väl julklappar. Sen måste jag fixa mej (dom andra också!) för vi ska iväg på julbord! Mysigt..!

Jag har bilder från idag och igår. Men inte på min camera. Så jag lägger upp dom senare!



Nu ska jag svara på lite kommetarer.

Ha en en riktigt god jul nu!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Kim

God Jul alskade systerdotter! Hoppas ni har det riktigt bra i snon - otroligt nog sa har vi sno har i England ocksa, det hander inte ofta och alla far panik (ha ha). Nu ska jag ga och baka lite vortbrod. Halsa hela familjen och hoppas vi ses snart.



Kramar fran Leeds Ligisterna

2009-12-24 @ 16:33:07
URL: http://kimster73.blog.co.uk/
Postat av: sara

GOD JUL på dig <3

2009-12-24 @ 18:38:21
URL: http://everymoments.blogg.se/
Postat av: Alexx

haha det tycker jag med jag har lite tråkigt i tenerifa kan inte du logga in på msn?

2009-12-25 @ 12:08:24
URL: http://alexxjao.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0