Lite bilder från Thailand- 2007 & 2009!♥

God kväll!♥

Gud, vad tiden går fort! Klockan är redan 22.00. Jag har suttit och kollat på bilder från thailand. 09 och 07.

Men nu måste jag iallafall börja packa. Jag ska till mamma imorgon. Och då måste jag ta med mig lite saker härifrån. B l.a till måndag då jag ska åka till kläppen och åka skidor. Jag kommer stanna där över jul. Så det blir inte så bra uppdatering då. Men minst ett inlägg varje dag!


Boon och jag på en båt! 2009


Förra gången jag var i Thailand. 2007

I chomphon 2009! (Jag täckte över mina ben för dom såg så tjocka ut!)

Nu måste jag återvända till städningen. Jag  lägger in mer bilder senare ifrån thailand. Och kanske USA!
Så håll utkik! ;)

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0