I´m sick!

Hej sötnosar!♥

Jag var hemma ifrån skolan idag. Jag mådde inte så bra. Men jag mår faktist bättre nu.
Men jag har ju inte bloggat idag p.g.a att jag och pappa har kollat på film hela dagen! ^^
Men vad det har snöat här! Det är jätte fint, jag älskar snön! (Bara det att det är så hilma kallt!)

Efter filmerna spelade jag lite på datorn. (Haha!)
Det finns en hemsida som jag tycker är bra! Haha, har inte känt till den så länge.





Nu är det bara två dagar till i skolan! (tre dagar om man räknar med avslutningen.)
Vi har "julavslutning" på fredag 10.30. Jag och en kompis ska baka till fredag. Men hon har träning på torsdag. Så det innebär att vi måste baka på fredag morgon... Ja, vi får se hur det går! ;)

När har ni "julavslutning"?

Men ni får ha en bra kväll.
Jag kanske skriver mer sen beroende på hur jag mår och så där!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: sara ღ

hejsan! vi har inte snackat på länge nu. men va synd att du var sjuk! jag känner mig sjuk nu också men det går nog över.



men vilken skola går du på???



LOVE!

2009-12-15 @ 20:36:40
URL: http://sassamie.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0