Mysigt med snö!♥

Hej!

När jag skulle gå till skolan imorse så låg det snö överallt! Jag tycker det är så mysigt med snö!

Men tyvärr så halkade man till ganska ofta. Speciellt Anita! Hon halkade och ramlade hela tiden påväg till skolan!

Ikväll så ska jag väl vara med lite kompisar. Vi får se om Nok följer med också. Hoppas hon vill det! ;) ♥

Vad ska mina söta läsare göra ikväll? Hemma? ute? vara med kompisar?


Som sagt: Har brist på bilder!  Så det får bli en gammal bild!

Ska snart äta tror jag. Men jag bloggar mer sen!

Puss å Kram L.

 


Kommentarer
Postat av: AlbaHedman- Barbie

sv: på friis&company :) hihi tack love yaa! <33

2009-12-14 @ 19:47:16
URL: http://lovealba.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0